onsdag 21 januari 2009

Wieee

Eksemen är som bortblåsta efter en knapp veckas kortison-behandling. Jag står med krämen i handen och undrar vad jag gör nu. Den får inte användas i mer än tre veckor eftersom den är så stark. Och då känns det dumt att fortsätta behandla när eksemen är borta. Men sltar jag kanske de kommer tillbaka. Det kanske de gör i vilket fall. Och sen måste jag börja om från början.

I vilket fall, Kalle sa att jag skulle vara positiv. Det är fantastiskt, min hud är inte ens så här len på sommaren. Ens en sommar på Arholma. Och jag har inte sovit så här bra på månader. Och jag får inte ryck på kvällarna då jag vill slita av mej huden.

Jag skulle lagt upp en bild på armarna så du fått se hur bra det blivit, mamma. Men batteriladdaren till kameran är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar