lördag 21 februari 2009

Hemtenta= blä!

Jag har hittills fått ner cirka hundra ord på min hemtenta. Mer har det inte blivit. Både torsdagen och fredagen bara försvann. Och den här dagen lär försvinna lika märkligt. Det innebär att jag kommer blir tvungen att panikskriva, i vanlig ordning. Det är farcinerande hur man kan reflektera över en sak, vara medveten om vad man gör fel och sen göra samma sak varenda gång. Jag har aldrig någonsin skrivit klart ett arbete i tid. Varken nu, på gymnsiet eller ens högstadiet.

Ikväll ska vi vara barnvakt åt Kalles brorson Olle-boll. Det ska bli riktigt roligt! Det var jättelänge sen jag var barnvakt och jag saknar det verkligen.

Olle och hans farfar.

2 kommentarer:

  1. Avundsjuk, vill också sitta barnvakt! Hoppas att ni får det riktigt gosigt med sötisen.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att Kalle liknar sin pappa väldigt mycket!
    Och gud, jättegulligt barn!
    // Sophie

    SvaraRadera