torsdag 5 februari 2009

Klockan är halv ett och jag börjar bli riktigt trött. Men jag måste läsa minst 40 sidor till innan jag går och lägger mej. Detsutom måste jag diska.

Den här kursen är schemalagd på ett mycket märkligt sätt. I tisdags till exempel, hade vi seminarium. I dag hade vi två föreläsningar och i morgon har vi också två föreläsningar. Och på fredag har vi seminarum igen, på ca tvåhundra sidor. Vi ska detsutom skirva en recension på en artikel från en vetenskplig tidskrift. Artikeln är på 20 sidor. Jag fattar faktiskt inte hur man ska hinna med allt detta utan att sitta på nätterna. Finns det någon som klarar det? Här vill jag hänvisa till en kasskamrat som också har problem att få ihop tiden, för att det ska framå att det inte bara är jag som har problem.. http://medsolskeniblick.blogspot.com/

Nu ska jag ta ut brödet ur ugnen. (Nu försöker jag fiska beröm, men det kanske framgick..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar