söndag 22 februari 2009

Snösnösnö

Vi var som sagt barnvakt igår. Det gick bra, fast Olle vägrade somna. I två timmar vaggade, sjöng och gullade vi. Sen kom jag på att vi skulle släcka lampan i hans rum. Då somnade han på 30 sekunder. Kunde man kanske ha tänkt på tidigare.

Jag har fortfarande inte kommit någonstans med hemtentan. Börjar känna mej väldigt stressad nu. Fats jag vet att det alltid är likadant och att det alltid går i slutändan. Sen får jag skylle mej själv eftersom jag gjort väldigt mycket annat än att försöka skriva. I torsdags fikade jga med Johanna, i fredags fikade jag med farmor och sen lagade vi mysfredags middag. I lördags sov vi länge och sen var vi barnvakt. Idag földe vi med Emma, Marcus och deras vänner ut på ngåot som skulle ha blivit skogspromenad men som blev pulsa-i-snö-promenad-och grilla-korv-hemma-i-ugnen-dag istället. Det var mysigt!

Så, nu ska jag alltså skriva hemtenta. Jag känner hur det tar emot i hela kroppen. Blä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar