måndag 9 mars 2009

Segpropp

Första dagen på den här VFU-perioden gick bra. Min handledare verkar både omtänktsam och duktig. Hon var helt inne på samma linje som jag; att jag ska observera de första två dagarna och sen satsa ordentligt på uppgifterna på onsdag, torsdag och fredag. Det är skönt att vi inte förväntas vara på VFU:n längre än i 6 timmar så man får lite hemma tid också. Problemet är att jag var grymt trött när jag kom hem och nu har jag inte gjort nåt annat än att titta på TV.. i tre timmar. Fast jag gjorde humus direkt när jag kom hem..

Det blir en lista idag. Annars kommer inget vettigt hända.
  • Diska
  • Kolla tvättid och tvätta om det finns tid
  • Läsa Genuspraktikan och
  • IUP i förskolan
  • Fundera på den individuella stuideplanen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar