söndag 27 september 2009

Ett och ett halvt dygn till tentan. Jag sitter och funderar på hur det kan vara möjligt att så många studenter har tenta varje månad utan att de blir så nerviga att de läggs in på psyk. Själv känner jag mej inte långt ifrån kriterierna att hamna där. Att ha tenta, eller vilken annan form av examination som helst, borde vara rutin efter två terminer. Men det är inte det. Varför? Antar att Christina hade rätt när hon sa att man måste lära sej att det inte är någon katastrof att kugga. Framförallt inte om det händer välsigt sällan. Jag är nog mest rädd för att ett underkänt ska leda till att jag alltid får underkänt. Ologiskt, jag inser det.

Vi har Rock Band nu. Kalle fick det i födelsedagspresent av mej, Marcus och Janne. Jag tror att han är nöjd. Nu hoppas jag bara att det finns någon som är intresserad av att komma hit och spela med oss. En förfest kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar