onsdag 24 mars 2010

Så sitter jag här och försöker koncentrera mej igen. Det går inte så bra. Lusten att plugga ligger ganska lågt den här veckan och det känns som att jag redan ansträngt mej att skriva så många uppgifter om samma sak redan.

Kvällen igår var skit. Kalle var ute och drack öl och jag hade ångest. PM:et gjorde mej nästintill orkeslös och inte ens simningen gjorde det bättre. Kände mej inte bättre. Börjar lessna så sjukt mycket på att vara duktig, vill vara ledig och inte behöva. Men duktigheten är det som får mej att må bra vilket gör att jag känner mej instängd i något som jag själv har skapat. Och är less på att vara ensam hemma. I morgon är det våffeldag och Kalle ska jobba.

Hade verkligen trott att jag skulle bli klar med alla uppgifter till fredag och få en helt ledig helg. Om de fortsätter i den här takten verkar det inte bli så.

Det enda som krävs är att jag tvingar mej, som med allt annat. Men jag är less på att tvinga mej.

1 kommentar:

  1. Det är bra att vara duktig! På riktigt. Då kommer man någon stans. Du kommer framåt. Ser fram mot att ses. Kramar i massor!

    SvaraRadera