onsdag 8 september 2010

Åkte hem från första VFU-dagen och kände mej helt förstörd. Tycker inte alls att min handledare och jag har samma uppfattning om vad en Verksamhetsförlagd Utbildning är och vad man behöver lära sej och inte lära sej när man går tredje terminen.

Nu har jag varit på yoga och allt känns mycket bättre. Yogan är värd alla pengar jag har och någonsin kommer att ha. Lugnet. Läraren är hur bra som helst och lugnet tar över allt. Tiden försvinner. Oh, så klyschigt! Men sant.

I morgon blir det nya tag. Ska verkligen försöka vara mer engagerad och visa dem hur mycket jag brinner för det här. Och så ska jag ta på mej kläder som jag trivs i istället för oömma klder som jag hade idag. Oömma kläder är aldrig bra en första dag!

1 kommentar:

  1. Sa ledsen att höra att det är sa jobbigt pa praktiken! Hoppas det blir bättre, för det är verkligen inte roligt om man inte trivs pa jobbet/ praktiken!
    Vad härligt att du gör yoga! Visste inte det! Du far lära mig nästa sommar! :)
    lycka till gumman, haller tummarna!
    kramar
    Sophie

    SvaraRadera