fredag 19 december 2008

Dumma Rosenqvist

Fick tillbaka det Pm jag skrev i början av december med kommentaren "arbetet skulle betygsmässigt vinna på att struktureras lite" och betyget godkänt. Jag är mer än nöjd med mitt g, dels för att g är bra men också för att uppgiften var så svår och hade så dålig information att jag är väldigt stolt över att jag bara skrev "rörigt" och inte "katasrofalt". Den sammanfattande texten som jag kompletterade i måndags gick dessvärre lika dåligt igen. Den ska kompletteras igen efter läraren "återigen saknar didaktiken i den sammanfattande texten". Detta gör mej lite matt. Att jag inte får till den här uppgiften är ju för att jag varken fattar själva uppgiften eller litteraturen. Så hur jag ska kunna få in didaktiken i texten är en gåta. Kompletteringen ska som tur är inte vara inne förän den 9/1, så jag tänker glömma den fram till dess.

Igår hade jag min sista lektion, Kalle och jag firade med vin och film och en sväng ner till V-dala. Det var den mysigaste kvällen på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar