söndag 1 februari 2009

Jahanehe

Seminariet gick bra trots att jag misstagit tiden och kom 20 minuter försent. Somnade på sängen när jag kom hem, trots att Kalle och jag bestämt att vi skulle ha myskväll. Efter att ha blivit väckt av telefonen diskade Kalle och började skala potatis medan jag panik-cyklade till systemet och affären. Jag fick veta att jag fått VG på debattartikeln och vi såg en och en halv sagan om ringen-film.

Igår sov vi alldeless för länge och jag panik-cyklade en gång till till systemet. (Systemet är inte roligt kl fem i tre en lördag). Sen åkte vi till Marcus och Emma, åt middag, spelade TP och såg film.

Idag sov jag också för länge och har inte fått något gjort än. Därför kommer här en lista:
  • Diska (det finns alltid med på mina listor, så jävla tråkigt)
  • Plugga
  • Städa
  • Skriva vykort

Det har, sammantaget varit en väldigt bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar