torsdag 21 maj 2009

Jag har storstädat. Och då menar jag verkligen storstädat. Vi plockade ur allt ur bokhyllan och dammtorkade den och sen spolade jag rent badrummet, dammtorkade alla fönsterbrädor, slängde papper, dammsög. Ja, ni fattar. Det är verkligen RENT här nu och sanrt kommer pappa och Anne och äter middag.

Det finns nästan inget som får mej att må så bra som när jag varit duktig. Framför allt när det handlar om något som tagit flera timmar och jag inte gett mej.. Jag är nöjd med dagen helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. vad duktig du är!
    Hoppas du mar bra!
    kram
    // sophie

    SvaraRadera
  2. din bild på sjöstjärnan ligger längst ner på sidan

    SvaraRadera
  3. Jag vet att min bild på sjöstjärnan ligger längst ner på sidan. Det ska vara så. Kommentera inte anonymt..

    SvaraRadera