lördag 6 juni 2009

Inlägg nr 100

Här kommer det, Mira. Hemtenta gnället. Det känns lite fint att ta till vara på det hundrade inlägget genom att gnälla.

Var i Örebro och firade kusin Miras student, det var trevligt men mycket, mycket kallt. Mira var i alla fall skinande glad och fin i sin vita klänning. Efter att ha väntat från och till i tre timmar, som det ska vara när man firar någons student, åt vi på en gregisk restaurang. Sen följde jag med Mira och hennes pappa för att kolla på nya skor. Miras fötter mådde inte bra av de hon hade först..

Efter skorundan satt jag i en timme på stationen och läste kurslitteratur. Nu är det, som alla kanske förstått, meningen att jag ska skriva hemtenta. Jag har hittills skrivit ett försättsblad och en rubrik till första uppgiften. Jag har detsutom satt en deg som ursäkt för att senare lämna datorn och kl ett ska jag träffa Carro och Hiba. I morgon och på mondag hoppas jag att det sker ett mirakel för då måste texten bli klar. På tisdag tar Emil studenten och det skulle vara sukt tråkigt att missa på grund av en hemtenta.

1 kommentar:

  1. Hehe :) tack för att du kom, tack tack tack tack! Och lycka till med skrivandet, om ett halvår kan vli klaga i kör

    SvaraRadera