onsdag 13 juli 2011

Jag är verkligen dålig på att blogga. Det händer helt klart väldigt sällan..

Igår kom vi hem från en vecka i Skåne. Där träffade vi Kalles pappa Janne & Jannes fru Birgitta, Birgittas son med familj och mamma & hennes Ove med barn var också där. Det här med att få den annars så utspridda familjen att samlas på samma ställe är väldigt uppskattat av ett par skillsmässobarn. Vi cyklade också. Från Gärsnäs via Tomelilla till Ystad, vidare till Skillinge, Baskemölla, Vik, Simrishamn och Kivik. Efter en del räknande tror vi att vi cyklat ca 12 mil på fyra dagar. På nätterna tältade vi. Jag har aldrig gjort något sådant förut så jag var lite nervös för att jag inte skulle tycka att det var särskilt roligt, eller att det skulle visa sej att jag är alldeles för lat. Men det var sjukt mysigt. Och jag har fått mersmak. Men, man kan inte komma och säga att Skåne är platt. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar