lördag 24 januari 2009

Blä

Är lite hängig idag. Försöker städa men orkar inte göra det fullt ut. Ikväll ska jag jobba. Det är bra för då slipper jag sitta ensam hemma när Kalle jobbar på Arlanda. Det blir konstigt när jag inte har så mycket skola. Eller ens uppgifter att göra till skolan. Vi har första seminariet om en vecka och jag har bara nån av texterna som ska läsas tills dess. Den kan jag kanske läsa i porten ikväll. Om det inte blir lika mycket folk som igår. Jag jobbade i serven då och det var helt hysteriskt. Köket var långsamt och jag fick be om ursäkt till en massa småirriterade studenter som fått vänta på sin mat i 1 timme eller mer.

Har inte varit ute på hela dagen. Det ser blött och tråkigt ut där. Det var mörkt redan kl tolv. Jag trodde vi var på väg emot ljusare tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar